Jag älskar dig Mariah Gustavsson

tisdag 26 januari 2010

Godkväll bloggen

Idag: Vi träffade svärmor idag och hon skulle till Akelius och kolla om hon kunde får lägenhet här uppe på Kristineberg. Men de fick hon dock inte, på grund av en sak men de skriver jag dock inte här och dom på Akelius är ju helt jäva pantade i skallen. Varför skriver jag inte.
Sen så gick vi hem och så tog vi de lite lugnt
och så lekte jag med Theo lite och så.
Sen har vi båda suttit och nördat rätt mycket dator idag, älsklingen har blivigt beroende av Euro Truck Simulation 2009. De är ett lastbils spel, de trodde jag inte om henne att hon gillade såna spel, men nu vet ja.


Nyss: Käkade pizza med älsklingen och kollade på tv lite och så busade vi med Theo lite också såklart.

Nu: Just nu så ligger jag i dubbelsängen och kollar då älsklingen spelar The Sims 3 och hör Theo gnälla lite. Men vi får hoppas att han somnar om snart igen, han ska inte vara vaken så här sent.
Men han drömmer nog bara.

Imon: De kommer bli ett snöoväder så de blir att inte att gå u
t, kommer bli att vara hemma och mysa, fixa och dona i lägenheten.
Sen kanske de blir film kväll eller singstar kväll med älsklingen, vi får la se.
Vi får dock vänta på att Theo har somnat.
Jag uppdaterar mer imorgon och då kanske de kommer upp några nya bilder.